Menu

Męska bezsilność

25 lutego 2015 - problemy z potencją
Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam wstyd i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni etap choroby oraz pokieruje do stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o adekwatną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami podnosi aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa źle na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg albo siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu